here ur number


Daisypath Anniversary tickers

stalky

Friday, January 25, 2013

busy person

hi peps,
im busy person tau tau . . sejak dua menjak start LI ni hidup aku makin busy tau . . ingatkan dapat kuarangkan ke"busy"kan sikit . . tapi rupenye makin busy adalah . . but now free sikit la sebab xade kejekan . .tu yang menyempat nak update blog yang dah bersawang ni . . hahahah . .
btw, to all my followers, "happy new year guys ! ! " i know da terlambat sebab dah nak masuk February dah kan . . tapi aku nak cakap kat sini jugak sebab aku tak lupekan korang . . cehhh . . hahahaha . . 
sepanjang perjalanan hidup aku di tahun baru ni, memang banyak dugaan lah . . Tuhan memang nak uji aku . . sumenye berkaitan life aku . . lagi banyak sedih dari suke tau . . homaigod, da start dah aku nak bebel . . hahahaha . . i miss my old life . . sumpah, aku rindu gile time happy dulu . . i miss my old friends . . i miss all the moment . .
one more thing, aku dah buat twitter . . hahahaha . . bende lame aku baru buat skarang . . hebat tak . . "bapak ketinggalan kau dowh" orang nak cakap macam tu kan, kesah pulak aku kan . . yang penting jangan lupe follow tau, bile dah follow sile mention ok babe @srisyafiqah . . hahahaha . . im done here . . had fun guys xoxo
sri-syafiqah.blogspot. Powered by Blogger.