here ur number


Daisypath Anniversary tickers

stalky

Wednesday, July 17, 2013

rest of my life

hello blogger,

long time aku tak mencarut dekat sini, blog ni pun dah bersawang, i have a lot of thing to share here, hahahaha, first sekali, aku dah tamantkan diploma aku, Diploma in Business Information Technology, 3 years at KPTM KL banyak mengubah hidup aku, banyak cerita yang menarik and banyak jugak lah yang kurang menarik, my life is so simple, hahahaha, 
about kisah cinta, banyak rintangan yang dah aku lalui sepanjang perjalanan cinta ni, 3 years i had been together with him, kalau nak cakap pasal tu memang agak panjang lah kan, kene buat entry yg kursus tuk cite pasal, tapi boleh lah cerita sikitkan, sepanjang tujuh bulan tahan 2013, banyak kisah sedih antara aku dengan dia, biaselahkan dugaan percintaan orang cakap,
ok story pasal bulan tujuh ni, aku masuk training under college, job training dekat Skali company kat Sentul, jauh tao dari rumah ke sini, duet pun banyak habis, tapi maybe aku two month je dekat sini, plan aku nak continue study, kononnya nak ambil degree la, hahahaha, harap2 impian aku tercapai la kan, amin,
macam panjang je entry membebel kali ni, ok lah, stop dulu, nanti aku akan rajin update blog k, hahaha, had fun guys



sri-syafiqah.blogspot. Powered by Blogger.