here ur number


Daisypath Anniversary tickers

stalky

Saturday, February 25, 2012

memories of yesterday

hey peps . .
actually banyak sangat story yg nak aq cite . . mane xnyer . . banyak bende yg happen . . aq malas nak cite panjang2 . . lets the photo desribe the story k . . 

cik zira n cik zati bertemu setelah sekian lame terpisah . . (ayat nak gempax je)

malaysia oh tanah airku . . hahaha . . kami with bear malaysia

berkunjung lak ke korea

ok dis 1 is dila's country . . myanmar

one day i will go to this country . . yamman

her prasan nak pegy paris konon . . hee 

amboi . . sukenyer dye . . pai xpandang kiri kanan :P

arap arap kami akan macam nie olwes . . amin

bile kami buat buat serius

nurul azira fauzianie . . u make me crazee when u beside me

dat all . . alot of memories i think . . balance of the memories i will keep in my heart . . i luv u all dear . . dont try to leave me alone when i need u . . olwes be with me . .

p/s : im not feel good rite now . . owh flu . . get our of my body pleez . .









sri-syafiqah.blogspot. Powered by Blogger.